28 lutego 2015

Kocie sprawy

Dziś się chwalimy! Andrzej chodzi dumny jak paw (a raczej jak kot - czyli tak jak co dziennie), a ja szczęśliwa już setny raz czytam marcowy numer Kocich Spraw

marcowe Kocie Sprawy


A powód mam nie byle jaki bo tam, na stronie 42 MY!!


Jak zaczynałam przygodę z blogowaniem i nieraz czytałam Kocie Sprawy, a w nich wywiady z autorami wielu już znanych mi blogów - nawet nie śmiałam pomyśleć że i mnie kiedyś to spotka.

Ale odezwała się i do nas Ania Dąbrowska i zaproponowała wywiad! Radość niesłychana! A wszystko dzięki Wam, bo blog Rudego Andrzeja nie istniałby gdyby nie czytelnicy :)

Także bardzo dziękujemy za to że z nami jesteście, nawet Andrzej skromnie miauczy dziękuję i zaprasza do dalszego śledzenia jego rudego bloga.

Tymczasem koci celebryta pozdrawia wszystkich gorąco i domaga się jakiegoś przysmaku, za tak ładnie udzielony wywiad!

A w marcowym numerze, jak w każdym, dużo ładnych zdjęć i ciekawych artykułów do poczytania. Kto z Was jeszcze nie ma to zachęcamy do poczytania!

30 komentarzy:

  1. Muszę jak najszybciej pognać do kiosku :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest jakaś możliwość przeczytania artykułu online ??
    uuu Andrzej karierę robi pełną parą. ;) model z niego niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mam slawnych znajomych blogowych :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! jestem z Was dumna :*
    przytulańce dla Andrzeja :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kliknęłam do Ciebie na fb ;) ale pewnie wiadomość utknęła w folderze ze spamem ;)

      Usuń
  5. Gratulacje i uściski dla Andrzeja! :) Az moje koty przyszły tez pogratulować :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Andrzej jaki sławny się robi, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje, należało się. Andrzej to wspaniały kot i zasłużyła na własną stronę w branżowej gazecie, a nawet na okładkę. Przyznam szczerze, że nieco zazdroszczę. Pozdrawiam i ściskam łapkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki on jest słodki. Moje gratulacje dla Was. Magazynu niestety nie znam ale jak tylko znajdę chwilę to przeczytam artykuł :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy! Oczywiście poczytamy o Andrzeju ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Jutro w południe polecę do empiku zobaczyć czy już dostanę nowe Kocie Sprawy. Z przyjemnością przeczytam, ba, zacznę od Andrzejowego wywiadu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dostania się do gazety! :D Szkoda, że u mnie Kocich Spraw już nie sprzedają i mam problemy z kupowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje. Cudaczek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Andrzeju jaki światowy kot z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Nie czytałam tego czasopisma, ale marcowy numer kupię na bank. Mój Nutuś oczywiście pozdrawia celebrytę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla gwiazdora Andrzejka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Andrzeju, gratulujemy Ci! Jesteś teraz celebrytą, high- life :)). Super mieć takiego znajomego :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, co za wiadomość, gratuluję!!! U mnie na uczelni prenumerujemy to pismo, więc jak już poczta je przysłała to przeczytam wywiad z Tobą :)) To naprawdę fajna sprawa, a Andrzej w pełni zasługuje na rozgłos, taka kocia osobistość! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje :)
    głaski głaski dla Andrzejka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O super!!! Bardzo dumny Andrzej na ostatnim zdjęciu - główny bohater pierwszego planu. Głaski dla kotka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratulujemy. Andrzej niezwykle przystojny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj w klubie celebrytów Andrzejku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Celebryta pełnym pyszczkiem! Gratulacje dla Andrzeja i oczywiście jego Opiekunów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękujemy wszystkim za gratulacje i miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)